Med-Practic
Նվիրվում է վաստակաշատ ուսուցիչ Գրիգոր Շահյանին

Իրադարձություններ

Հայտարարություններ

Մեր հյուրն է

Հրատապ թեմա

 

Լրահոս կանանց համար

Հղիության ընթացքում յուղոտ սննդի օգտագործումը վնասակար է. 1in.am

Հղիության ընթացքում յուղոտ սննդի օգտագործումը վնասակար է. 1in.am

Oregon Health & Science University (OHSU) գիտնականների հետազոտություններն ապացուցել են, որ ապագա մայրերի՝ բարձր յուղայնություն պարունակող մթերքով սնվելն ու գիրանալը հղիության ժամանակ վտանգի է ենթարկում պտղի լյարդի.. արյունատար ցողունային բջիջները, ինչը կարող է ազդել ապագա երեխայի արյունատար և իմունային համակարգի վրա: Ինչպես հաղորդում է ubr.ua-ն, հետազոտությունների արդյունքները հրատարակվել են Molecular Metabolism ամսագրում:

 

Սկսած հղիության երրորդ ամսից՝ հեմոպոեզը (արյան բջիջների գոյացման, զարգացման և հասունացման ընթացքը) սկսում է կատարվել պտղի լյարդում և փայծաղում, և միայն հղիության յոթերորդ ամսից հիմնականում փոխադրվում է նրա ոսկրածուծի գործառույթի մեջ:

Սկզբնաղբյուր. 1in.am
Լուսանկարը. zhdemalisha.ru
med-practic.com կայքի ադմինիստրացիան տեղեկատվության բովանդակության համար

պատասխանատվություն չի կրում
Share |

Հարցեր, պատասխաններ, մեկնաբանություններ

Կարդացեք նաև

ԱՄԵՆԱԸՆԹԵՐՑՎԱԾ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐԸ