Med-Practic
Նվիրվում է վաստակաշատ ուսուցիչ Գրիգոր Շահյանին

Իրադարձություններ

Հայտարարություններ

Մեր հյուրն է

Հրատապ թեմա

 

ԼՈՒՐԵՐ: Վիտամիններ և միներալներ

Արհեստական վիտամինների ավելցուկը կարող է հանգեցնել քաղցկեղի եւ սրտի հիվանդությունների. news.am

Արհեստական վիտամինների ավելցուկը կարող է հանգեցնել քաղցկեղի եւ սրտի հիվանդությունների. news.am

Մարդիկ հաճախ սխալմամբ կարծում են, որ շատ վիտամիններ ընդունելն օգտակար է, սակայն University of Colorado Cancer Centre-ի գիտնականների նոր ուսումնասիրությունը ցույց է տալիս, որ վիտամինների ավելցուկն օրգանիզմում կարող է հանգեցնել քաղցկեղի եւ սիրտ-անոթային հիվանդությունների ի հայտ գալուն:

 

Բժիշկ Թիմ Բյերսը վերոնշյալ կենտրոնից նշեց, որ դեռեւս հայտնի չէ, ինչու է դա տեղի ունենում, սակայն փաստը մնում է փաստ. այն մարդիկ, ովքեր չարաշահում են վիտամինները, բախվում են քաղցկեղի վտանգի հետ:

 

Ավելի վաղ գիտնականները պարզել էին, որ շատ միրգ ու բանջարեղեն օգտագործող մարդիկ ավելի հազվադեպ են հիվանդանում քաղցկեղով: Հետագայում, սակայն, պարզվեց, որ դրանց փոխարինող արհեստական վիտամինները օրգանիզմի վրա որեւէ դրական ազդեցություն չունեն:

 

Հետազոտություններից մեկը ցույց տվեց, որ ֆոլաթթուն ո՛չ միայն չի նվազեցնում  աղեստամոքսային համակարգում պոլիպների քանակը, այլ՝ ճիշտ հակառակը:

 

Ինչպես նշում է բժիշկ Բյերսը, այս ամենը չի նշանակում, որ պետք է զգուշանալ վիտամիններից ու միներալներից: Դրանց ճիշտ չափաբաժինը կարող է շատ օգտակար լինել, սակայն շատ ավելի օգտակար են բնական վիտամինները: 

Սկզբնաղբյուր. news.am
Լուսանկարը. nogot.net
med-practic.com կայքի ադմինիստրացիան տեղեկատվության բովանդակության համար

պատասխանատվություն չի կրում
Loading...
Share |

Հարցեր, պատասխաններ, մեկնաբանություններ

Կարդացեք նաև

ԱՄԵՆԱԸՆԹԵՐՑՎԱԾ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐԸ