Med-Practic
Նվիրվում է վաստակաշատ ուսուցիչ Գրիգոր Շահյանին

Իրադարձություններ

Հայտարարություններ

Մեր հյուրն է

Հրատապ թեմա

 

ԼՈՒՐԵՐ: Վիտամիններ և միներալներ

Մուլտիվիտամինների օգտագործումը տղամադկանց մոտ նվազեցնում է քաղցկեղի հավանականությունը

Մուլտիվիտամինների օգտագործումը տղամադկանց մոտ նվազեցնում է քաղցկեղի հավանականությունը

 

Հասուն տարիքում մուլտիվիտամինների կանոնավոր տևական օգտագործումը կարող է օգնել տղամարդկանց մոտ նվազեցնելու քաղցկեղի ռիսկը: Այս մասին ամերիկացի գիտնականների հոդվածը տպագրվել է Journal of the American Medical Association ամսագրում: 

 

Հետազոտության արդյունքները ներկայացվել են չորեքշաբթի՝ օնկոլոգիական հիվանդությունների պրոֆիլակտիկային առչվող խնիրներին նվիրված 11-րդ ամենամյա կոնֆերանսի ժամանակ:

 

РИА Новости-ի փոխանցմամբ՝ հետազոտողները հետևել են մոտ 50 տարեկան 15 հազար տղամարդու, որոնք ավելի քան 10 տարի, ամեն օր ընդունել են մուլտիվիտամիններ կամ պլացեբո: Գիտնականները նկատել են, որ մուլտիվիտամիններ օգտագործողների խմբում քաղցկեղի դեպքերի 8 տոկոսով քիչ են, քան պլացեբո ընդունած խմբում: Մասնագետները արձանագրել են նաև մուլտիվիտամինների ընդունման հետ կապված քաղցկեղից մահացության դեպքերի զգալի անկում:

 

Գիտնականները դեռևս չեն պարզել, թե կոնկրետ որ վիտամինները կամ հանքանյութերն են հանդիսանում քաղցկեղի զարգացման ռիսկի նվազեցման պատճառ:

 

Սկզբնաղբյուր. 1in.am
med-practic.com կայքի ադմինիստրացիան տեղեկատվության բովանդակության համար

պատասխանատվություն չի կրում
Loading...
Share |

Հարցեր, պատասխաններ, մեկնաբանություններ

Կարդացեք նաև

ԱՄԵՆԱԸՆԹԵՐՑՎԱԾ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐԸ